Friday, December 2, 2022

 प्रिय सखा

सागर जस्तै गहिरो त्यो 

तिम्रो नयन भित्र लुकेका 

अनगिनित रहस्यमा तैरिदै 

म एक अजुली मायाको मोती खोज्दैछु 


हुनसक्छ 

फुल जस्तै मगमगाएको 

एक हुल सुगन्ध बोकेर 

जुन जस्तै जगमगाएको 

एक बथान ज्योती बोकेर 

तिमी कतै दुर बस्तिमा

मुस्कुराइ रहेकी हौली 

हुन सक्छ 

तिम्रो लय मिलेका मधूर बोली 

छन्द मिलेका मनमोहक मुस्कान 

यि सबलाई सजाएर 

क्षितिज पारी खुशीका रङहरु पोत्दै हौली 


नबोलेरै सुट्टुक्क मनको दैलो उघारेर 

जव तिमीले स्वागत गरेकी थियौ 

मेरो स्पदनलाई 

म हरपल तेही याद धडकी रहेकोछु 

र 

कल्पनाका यि परीदृश्य 

मनमनै श्पर्श गर्दै 

भूगोलको अर्को कुनामा 

म एक मुठी खुशी बाँचीरहेको छु 

तिमी हुनुको मिठो आभासले 

झाङिएको उर्जाको गति लिएर 


तिम्रा आँखाका चुम्बकिय आकर्षणले 

तानेको मेरो मन 

तिम्रो वारीपरी अल्झिरहेकोछ 

मिठो अनुभुतिको कसिलो बन्धनमा 


र मलाई त्यो आँखाको बन्धनबाट 

शायद मुक्त हुनुछैन

No comments: