Sunday, February 13, 2022

 तिम्रो पटपट फुटेका पैतालाले कोरेको धर्सा भित्र 

बामे सरेर हुर्केका बर्तमान

तिम्रो ममताको अभावमा 

हुन त न दरफराएको कहाँ हो र आमा !


तर 

तिमीले आफ्नो गाँस काटेर 

भरेको यो मेरो सानो पेट  

अचेल कहिले भरिन्न आमा 

किन कि 

अचेल मलाई धेरै भोक लाग्छ 


धेरै भोक यसर्थ कि 

यो भोक भित्र लोभ मिसिएको छ 

यो भोग भित्र लालच भरिएको छ 


हुन त 

यो पेट खुम्चिदै जाँदा 

यस्को आयतन पनि घटनु पर्ने हो 

पाचन शक्ती घटेर 

परेजमा तौली तैली खान पर्दा 

थोरैमा भरिनु पर्ने हो 

तर यो पेट भरिन्न आमा 


हो पहिलेपहिले 

अलौटा मकै सागको डुकु 

गहु बारीको कुटुली कोशा 

चिचिले कटमेरा फलफुल 

अगेनामा पोलेको आधा काँचो आलु 

नुन खोर्सानी देलेर खाको काँक्रो 

नपखाली लुगैमा पुछेर खाको मुला 

सबले भरिथ्यो यो पेट आमा 

अचेल 


तिम्रो क्षिण भएको श्रबण शक्ती 

लर्खराउने तिम्रा झिना खुट्टा 

धमिलिएको तिम्रो आँखा 

सबले मलाई खोज्दो हो 

माफ गर म लाचर छु आमा 

किनकि कहिले नभरिने 

यो पेट भर्न तल्लिन छु म

No comments: